Přejděte
4. února 2021

Tiger se stal nejprodávanějším energy drinkem u nás

Podle aktuálního výzkumu agentury Nielsen se v kategorii energetických nápojů za posledních 12 měsíců nejvíce prodával Energy Drink Tiger.

Z výzkumu dále vyplývá, že trh energetických nápojů za posledních 12 měsíců vzrostl o 4,1 %. Tiger se stal lídrem v parametru „Prodej v litrech“, což znamená, že ve srovnání s ostatními značkami energy drinků prodal za posledních 12 měsíců nejvíce litrů.

Tiger patří do portfolia společnosti Maspex. Prodává se v klasické variantě, ve verzi bez cukru a také v několika ovocných příchutích.

Značka se v letošním roce prezentovala česko-slovenskou kampaní s názvem Tiger Battles, v rámci níž uspořádala sérii netradičních soubojů mezi vybranými hvězdami svých oborů. V roli aktérů se představil nejsilnější muž světa Jiří Tkadlčík, MMA bojovník Attila Végh, kajakářský mistr světa Josef Dostál a rapper Majself. „Kampaň proběhla v digitálních i offline kanálech a zaznamenala nadstandardní pozornost cílové skupiny. Věříme, že i tato kampaň přispěla k tomu, že jsme se stali lídrem na českém trhu,“ říká brand managerka Tigera, Lenka Rusnáková.

O komunikaci značky Tiger se již čtvrtým rokem stará agentura Friendly.

(Zdroj data: Nielsen, energy drinks, CZ Total Czech Food, Period ending: AUG 2020)

Sdílej tuto stránku: Facebook Twitter Linkedin Email SMS