Přejděte
4. února 2021

Tiger se stal nejprodávanějším energy drinkem u nás

Podle aktuálního výzkumu agentury Nielsen se v kategorii energetických nápojů za posledních 12 měsíců nejvíce prodával Energy Drink Tiger.

Z výzkumu dále vyplývá, že trh energetických nápojů za posledních 12 měsíců vzrostl o 4,1 %. Tiger se stal lídrem v parametru „Prodej v litrech“, což znamená, že ve srovnání s ostatními značkami energy drinků prodal za posledních 12 měsíců nejvíce litrů.

Tiger patří do portfolia společnosti Maspex. Prodává se v klasické variantě, ve verzi bez cukru a také v několika ovocných příchutích.

Značka se v letošním roce prezentuje česko-slovenskou kampaní s názvem Tiger Choices, v rámci níž se spojili špičkový rappeři Separ a Marpo a vytvořili song, který se těší obrovskému úspěchu. Kampaň probíhá v online kanálech a zaznamenala nadstandardní pozornost cílové skupiny.

Informace o kampani naleznete zde: https://www.tigerenergydrink.cz/

O komunikaci značky Tiger se stará agentura Friendly.

(Zdroj data: Nielsen, energy drinks, CZ Total Czech Food, Period ending: AUG 2020)

Sdílej tuto stránku: Facebook Twitter Linkedin Email SMS